salonu echa
Pytanie miało szczerze. "How
long," asked the professor in the low-voiced tone appropriate for a
funeral, "were you an adjunct before you became a public historian?" "Jak długo", zwrócił się do profesora na niskim wyrażone tonem
odpowiednich dla pogrzebów, "ty byłeś uzupełnienie zanim stał się
historyk publicznych?" As
someone who left a tenure-track job to become a public historian, I
found the question amusing, but it was also troubling to realize that
my academic colleagues view public history as a profession that one
enters by default. Jako ktoś, kto w lewo tenure-track zadanie
stać się publiczne historyk, znalazłem zabawne pytanie, ale również
niepokojące uświadomić sobie, że moje akademickie kolegów widok
publiczny historii jako zawód, że jeden wchodzi domyślnie. Since
leaving academia, I have discovered, however, that the idea that one
becomes a public historian by default is the least of the
misconceptions that academics have about the world outside of academia. Od momentu opuszczenia akademickiego, mam odkryli jednak, że pomysł, że
jeden staje się publiczne historyk domyślnie jest przynajmniej o błędne
wyobrażenia, że akademicy o świecie poza środowiskiem akademickim.
Recently,
a colleague who had left academia and I created a web site for history
PhDs investigating employment outside of academia. Ostatnio
kolega, który opuścił akademickiego i stworzyliśmy stronę internetową
dla doktorów bada historię zatrudnienia poza środowiskiem akademickim. In creating this web site called " Beyond Academe ," (see the related article
), we interviewed graduate students, faculty members, historians
outside of the academy, adjuncts, and even potential employers of
nonacademic historians. W tworzeniu tej strony internetowej pod nazwą "Beyond Academe" ,
przeprowadzony przez nas studiów, wydział użytkowników, historycy spoza
Akademii, adjuncts, a nawet potencjalnych pracodawców nonacademic
historyków. We
surfed blog sites of graduate students, adjuncts, and faculty members,
and read books and articles on jobs, the academic job market, and
graduate education. My blog surfed placówkach students, adjuncts
i członków wydziału i czytać książki i artykuły na temat pracy,
środowisk akademickich na rynku pracy, edukacji i absolwentów.meble do salonu
While researching about different careers and the many ways in which one can practice history, I was struck by the academic community’s failure to regard those outside academia as historians engaged in scholarly and valuable work. Chociaż różne badania na temat kariery i wiele sposobów, w jakie można praktyce historii, byłem uderzony przez społeczności akademickiej nie odniesieniu do tych spoza środowiska akademickiego, jak historycy zaangażowane w prace naukowe i cenne. Time and time again, in discussions with academics, I encountered a narrow view of history and its value. And when I heard, at an open forum at a recent AHA annual meeting, a leading professor suggest in a talk on graduate education, that we "put public history programs in second-tier schools and reserve academic positions for graduates of first-tier schools," I became seriously alarmed about the future of our profession. Godzina i czas ponownie, w rozmowach z teoretykami, I napotkał wąskim świetle historii i jej wartości. A kiedy usłyszałam, na otwartym forum w ostatnich AHA doroczne spotkanie professor wiodącą proponujemy w porozmawiać na temat kształcenia akademickiego, że "publicznych programów w historii drugiego poziomu szkoły i stanowisk akademickich rezerwy dla absolwentów szkół pierwszego rzędu," I stało się poważnie zaniepokojony o przyszłość naszego zawodu.
Because this kind of snobbery contributes to the problem of how nonacademic careers are viewed, I will state simply that many public historians attended first-tier schools and, if nothing else, this professor was ill-informed about recent graduates from her own university (one of my colleagues recently received his PhD from the Ivy League institution at which she taught). Ponieważ tego rodzaju snobizm się do problemu, w jaki sposób są postrzegane nonacademic kariery, będę po prostu stan, że wiele publicznych z udziałem historyków pierwszego rzędu i szkół, jeżeli nic innego nie, to profesor był źle poinformowany o niedawnych absolwentów z własnej uniwersytet (jeden moich kolegów niedawno otrzymał doktorat z Ivy League, w którym instytucja ta nauczył). Additionally, most of the people who are profiled on our web site attended the top graduate programs in history in the country. Ponadto, większość ludzi, którzy są profilowane na naszej stronie internetowej uczestniczyła w górę absolwentów programów w historii w kraju. They have won awards for teaching and their work has been published with leading academic presses and in the best journals. In leaving academia, they have neither failed at their profession nor have they made unbearable professional compromises. Mają zdobył nagrody za naukę, a ich praca została opublikowana z czołowych akademickich i prasy w najlepszych czasopismach. W pozostawiając akademickiego, nie posiadają one ani nie w swoim zawodzie nie mają one wykonane nieznośny zawodowych kompromisów. In fact, most of them would say the opposite. W rzeczywistości, większość z nich byłoby powiedzieć coś wręcz przeciwnego.
Having embraced these foolish prejudices as a graduate student and then a professor, I have come now, as a nonacademic historian, to wonder why these prejudices are so pervasive. Posiadanie obejmował tych głupich uprzedzeń jako doktorant, a następnie profesor, mam się teraz, jako historyk nonacademic, zastanawiam się, dlaczego do tych uprzedzeń jest tak wszechogarniające. What does it say about our profession when we believe that historians who work with senators, reporters, policy analysts, and the general public should not be the among the best of our profession? Co to mówi o naszym zawodzie, kiedy wierzymy, że historycy, którzy pracują z senatorów, reporterów, analityków politycznych, a opinii publicznej nie powinny być wśród najlepszych w naszym zawodzie? What does it say when we dismiss the historian who uses his or her degree in a unique and innovative fashion that promotes the study of history? Co to powiedzieć, kiedy oddalenie historyk, który korzysta z jego stopień w wyjątkowy i innowacyjny sposób, który promuje badania historii?