e-mail marketing
Dzis będzie malutka garstka linków związana z ciekawym zagadnieniem, jakim jest e-mail marketing. Sprawa jest delikatna, bowiem ktoś może zakrzyknać: "toż to spamer!" Otóż, dzióbki kochane, nie. Definicja spamu jest już dawno określona i mówi nam, że spam to niechciana wiadomość elektroniczna. Niechciana, czyli niezamawiana, niepotrzebna, i w ogóle bee. Prawdziwy e-mail marketing to potężna gałąź przemysłu informacyjno-reklamowego. Przygotowane newslettery, aby wyglądały ładnie i przyjemnie, są wysyłane tylko do określonej grupy docelowej. A kto określa tę grupę? Sami użytkownicy, którzy zapisują się na różnych stronach do systemów informacyjnych. Przykładem takiego e-mail marketingu może być system mailPro. Obsługą każdego zlecenia zajmuje się profesjonalna ekipa, która dba o prawidłowy przebieg kampanii. System wysyłania newsletterów składa się z kilku modułów. Zaczynamy od napisania treści i edycji graficznej całości. Klient ma panel administratorski i praca jest równie łatwa jak w popularnym edytorze tekstu. W panelu tym ustawia konieczne parametry do skutecznego mailingu, jak na przykład data i godzina wysłania mailingu. Drugi moduł zajmuje baza adresów. Można ją edytować, poszczególne adresy usuwać, dzielić na grupy - wszystko po to, aby reklama była jeszcze bardziej skuteczna i trafna. Trafna - nie trefna;)
Więcej można sobie przeczytać tutaj
A, i jeszcze tu